behtarinmodiriyat behtarinmodiriyat .

behtarinmodiriyat

باز كردن رگهاي قلب با روش هاي طبيعي

اگر دچار رسوب گرفتگي در رگهاي بدن شده ايد، نيازي به عمل قلب باز وجود ندارد. زيرا گرفتگي رگها پس از اين شما را آزار نخواهد داد. فقط كافي است از روش هاي طبيعي اين مقاله استفاده نماييد.اين نسخه توصيه ابوعلي سينا بوده كه به تازگي در دانشگاه آرلانگن آلمان نيز تحقيق و اثبات شده است.
در گفتگو با متخصص قلب و عروق وب سايت پزشكي و سلامت بيوطب بخوانيد:
طرز تهيه:

تعداد ۳۰ حبه سير را پوست گرفته همراه با ۵ عدد ليموترش بزرگ يا ۱۵ عدد ليمو ترش كوچك كه هسته هاي آنها را خارج كرده ايد ولي پوست آنها را نگرفته ايد؛ در مخلوط كن بريزيد . پس از آن كه همه محتويات در مخلوط كن له شد؛ يك ليتر آب(۵ ليوان معمولي) به آن اضافه نموده و روي شعله كم بگذاريد تا جوش بيايد. با اولين جوش، شعله را خاموش كرده؛ پس از سرد شدن مخلوط، آن را از صافي رد كنيد. مخلوط صاف شده را داخل يك ظرف شيشه اي بريزيد و در يخچال نگهداري كنيد.
مصرف:

روزانه دو بار و هر بار نصف استكان از عصاره را، قبل يا بعد از غذاهاي اصلي، ميل نماييد. پس از سپري شدن سه هفته از مصرف مداوم اين عصاره طبيعي، احساس جواني و شادابي را در بدنتان لمس خواهيد كرد و به تدريج، گرفتگي هاي رگ هاي بدن و همچنين عوارض آنها(مثل كاهش ديد و سنگيني گوش) مسير بهبودي را خواهند پيمود.

به ياد داشته باشيد؛بعد از مصرف يك دوره سه هفته اي، هشت روز مصرف دارو را قطع كرده؛ سپس دومين دوره مصرف سه هفته اي را اجرا كنيد. به اين ترتيب يك دوره درماني، كامل خواهد شد. پيشنهاد مي كنيم اين روش درماني ارزان، موثر و بي ضرر را هر ساله تكرار كنيد.
بوي سير:

بوي سيري كه با خوردن اين عصاره از دهان شما استشمام خواهد شد؛ آن قدر خفيف است كه كسي متوجّه آن نخواهد شد؛ لذا بدون نگراني از اين بابت، دارو را مصرف نماييد.
ساير خواص:

مصرف اين عصاره، علاوه بر باز كردن گرفتگي هاي عروقي، چربي خون را كنترل مي كند؛ جرم دندان را كاهش مي دهد؛ و براي كساني كه سايش دندان ( دندان قروچه ) دارند هم، مفيد است. مصرف اين دارو به مبتلايان به فشار خون هم توصيه مي شود.
تذكرات:

• براي اينكه پوست سير را راحت تر بكنيد، آن را در آب خيس كنيد.

• در صورت تمايل، سه تا چهار بار تكرار اين درمان در طول سال(يعني سه چهار دوره كه هر دوره شامل سه هفته مصرف+ هشت روز استراحت+ سه هفته مصرف است) مانعي ندارد.

• مصرف همزمان اين عصاره با داروهاي قلبي يا ساير داروهاي شيميايي بلامانع است.

• اين عصاره معمولا عارضه خاصي ايجاد نمي كند. فقط:

• بيماراني كه مشكلات معدي يا گوارشي دارند ممكن است نتوانند آن را تحمل كنند.

• در بيماران ديابتي ممكن است اندكي قند خون را افزايش دهد كه جاي نگراني نيست.

• در برخي بيماران ممكن است مصرف عصاره باعث كاهش فشار خون و حالت هايي از جمله سرگيجه شود كه مي توان با مصرف كمي عسل يا خرما آن را كنترل كرد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۳۱:۲۱ توسط:sara موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :